data-config="{'skin':'skins/scmGreen/skin.css','volume':100,'autoplay':true,'shuffle':false,'repeat':1,'placement':'top','showplaylist':false,'playlist':[{'title':'Nurul Musthofa-Ya Dzaljalali Wal Ikram ','url':'http://www.youtube.com/watch?v=_eV6T3hpwEA'},{'title':'Nurul Musthofa-Ya Robbi Sholli Ala Muhammad','url':'http://www.youtube.com/watch?v=2vwjFDiMhv0'}]}" >


Sabtu, 08 September 2012

Guyonan ala Betawi, Beda Foke dan Toke Menurut Habib Rizieq.

Ketua Umum Front Pembela Islam (FPI) Habib Rizieq Syihab, barangkali bagi sebagian orang adalah sosok dengan tipikal sangar. Bagi sebagian yang lain, ia bisa dinilai sebagai sosok yang tegas, keras sekaligus lembut. Tapi, ada satu sisi yang belum banyak dikenal orang. Ternyata di balik sikap tegasnya, dia juga punya selera humor. Humornya juga bukan sekedar hunor rendahan yang kadang menilai fisik seseorang, ini adalah humor politik.

Kepada Suara Islam, Selasa (4/9/2012) lalu, melalui surat elektronik Habib Rizieq mengirimkan cerita humor berkaitan dengan Pilkada DKI Jakarta. Judulnya, Foke versus Toke.
 
Bang Haji nanye :
Kenape sih Foke bise kale di puteran pertame pilkade ?

Jawab Marbot Langgar :
Udeh bener name Fauzi yang artinye menang, eh pake diganti Foke ... die kale deh tuh. Makenye, name punye makne, jangan sembarangan diganti ye !

Jawab Hansip :
Bener tuh !  Wakilnye juge bagus namenye Nahrowi yang artinye pengorbanan.....eh diganti juge jadi Nara yang artinye api ..... akhirnye kebakar deh tuh peluang menangnye. Emang name bagus bawe berkah, jangan digonta-ganti !

Jawab Tukang Ojek :
Lawan Foke kelimis, nah senyum dikit aje udeh manis. Foke tebel kumis, biar die senyum tetep keliatan bengis. Makenye, tipisin dikit tuh kumis biar manis ! Dapet berkah nyunnah lagi !

Jawab Polisi Cepe' :
Foke lawan Toke...., jelas aje Toke yang menang .... Fulusnye enggak berseri ...... !

Jawab Tukang Kerak Telor :
Huss .... sembarangan aje lu kalo ngomong !  Die kale karna enggak beli kerak telor gue !  Maksud gue ... kalo die mau menang ..... turun dong duduk ngobrol ame pedagang kecil macem gue !

Jawab PKL :
Gue sebenernye gedeg ame Foke. Gue dongkol, sebab kalo gue lagi dagang, tuh anak buahnye nguber gue terus. Tapi gue tetep punye prinsip, biar gue lagi berantem ame sudare muslim, tapi kalo ade orang kafir mau ambil kesempetan, gue berenti dulu berantem ame sudare. Gue gebuk dulu tuh kafir, entar kalo udeh bonyok tuh kafir, baru deh gue berantem lagi ame sudare.....he .... hee !

 

Sumber : Suara islam.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar